Obchodní podmínky
Nákupní řád
Práva a povinnosti prodávajícího
Dodavatel prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu dodavatele a nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě či nijak zneužity. Zákazník dává souhlas k občasnému zasílání informačních e-mailů, týkajících se výhodných nákupů, slev, akcí a zajímavostí, které souvisí s předmětem činnosti dodavatele.
- Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží či zaplatit kupní cenu.
- Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným, nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění.
Práva a povinnosti kupujícího
- Kupující je povinen uvést správné osobní údaje, zejména pak úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.
- Kupující je povinen převzít objednané zboží a zaplatit celkovou cenu, včetně případného poštovného. S konečnou cenou za zboží je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením.
Objednávka a uzavření kupní smlouvy
Veškeré objednávky, včetně těch, které jsou podané prostřednictvím internetu jsou po jejich závazném potvrzení emailem ze strany prodávajícího závazné. Podáním objednávky kupující potvrzuje, že je seznámen s těmito obchodními podmínkami jakož i reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
- Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení objednávky prodávajícím.
Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.
Kupující obdrží na zadaný e-mail postupně dvě zprávy:1) automatické potvrzení o přijetí objednávky do systému 2) email s informacemi o odeslání zboží. - V případě, že kupující nebude kontaktován dopravcem do dvou pracovních dnů po odeslání druhého e-mailu, je v jeho zájmu kontaktovat prodejce na e-mailové adrese socksinbox@ymail.com
- Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři „odběratel“ (košíku).
- Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.
- Vyplněním objednávkového formuláře, či závazné objednávky, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.
UPOZORNĚNÍ: VŠECHNY POTVRZENÉ OBJEDNÁVKY JSOU BRÁNY JAKO ZÁVAZNÉ Z ČEHOŽ VYPLÝVÁ POVINNOST ZBOŽÍ PŘEVZÍT A ŘÁDNĚ UHRADIT!
Kontrola zboží při dodání
Kupující nebo příjemce zboží má povinnost překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Zákazník by měl ve svém vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží a v případě nesrovnalostí převzetí zásilky odmítnout, či dopravce požádat o doručení další pracovní den a v mezidobí problém konzultovat s prodávajícím.
Vrácení zboží
Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebení poslat doporučeně zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Prosíme, abyste nás o vrácení informovali emailem.
Po obdržení vráceného zboží, prodávající obratem, zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Zákazníkovi bude vrácena i částka placená za doručení, pokud ho u původní objednávky platil. Dopravu zboží od zákazníka hradí vždy zákazník.
V žádném případě nebude vrácené zboží přijato jako zásilka na dobírku.
Storno objednávky
Storno objednávky ze strany kupujícího: Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu e-mailem na adresu info@ponoziska.cz
Veškeré ceny uvedené v našem ceníku jsou smluvní a konečné – provozovatel obchodu není plátcem DPH.
Fotografie zboží a dodané zboží mohou vykazovat drobné rozdíly v barvě.
Dodací podmínky
Česká republika
- Zboží může být zasláno jako balík Českou poštou. Doba doručení by měla být podle informací České pošty 2-4 pracovních dnů. V případě, že Vám zaměstnanec pošty nemůže předat zásilku přímo, bude uložena po dobu 14 dní na vaší poště a poté se vrací zpět. Cena : 70,- Kč
- Zboží může být zasláno jako balík – na dobírku Českou poštou. Doba doručení by měla být podle informací České pošty 2-4 pracovních dnů. V případě, že Vám zaměstnanec pošty nemůže předat zásilku přímo, bude uložena po dobu 14 dní na vaší poště a poté se vrací zpět. Cena : 100,- Kč
Slovensko
Eshop nenabízí ceny v EUR ale bude Vám naúčtována přesně ta částka EUR, která je uvedena u jednotlivého produktu. Zboží bude odesíláno pouze na dobírku dle platného ceníku České pošty.
Reklamace
Pokud se rozhodnete uplanit nárok na reklamaci je nutné nás o tom nejprve informovat emailem.
Do zprávy uveďte jméno a adresu, dále stručný popis reklamovaného zboží a zjištěné závady.
Do dvou pracovních dnů Vám potvrdíme přijetí emailu a budeme vás informovat o dalším postupu.
Běžný postup je takový, že reklamované zboží zašle kupující doporučeně (NE na dobírku), s popisem závady na adresu, kterou najde v potvrzujícím e-mailu. Dodavatel posoudí oprávněnost reklamace v zákonné lhůtě ne delší než 30 dnů a informuje kupujícího o výsledku reklamace. Kupující ve vlastním zájmu při balení a způsobu dopravy počíná tak, aby nedošlo k poškození zboží při cestě k prodávajícmu.
V případě, že je reklamace oprávněná bude provedena výměna zboží. Náklady na dopravu reklamovaného a vyměněného zboží uhradí prodávající.
V případě, že reklamace je neoprávněná bude zboží vráceno zpět kupujícímu. Náklady na dopravu reklamovaného zboží a zamítnuté reklamace hradí kupující.
Pro úspěšné vyřízení reklamace platí následující podmínky:
- Vyskytne-li se u zakoupeného zboží v záruční době vada, má kupující právo tuto vadu reklamovat. V závislosti na druhu vady a za podmínek stanovených obecně závaznými právními předpisy má kupující možnost se v případě reklamace domáhat aby vadné zboží bylo vyměněno za zboží nové nebo může od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny podle podmínek uvedených výše.
- Při reklamaci zakoupeného zboží je nutné,aby kupující zaslal nebo předložil všechny důležité informace(oznámení o reklamaci s co nejpodrobnějším popisem závad), které jsou nezbytné pro bezproblémové vyřízení reklamace.
- Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamováno zboží kompletní a reklamaci nebrání obecné zásady hygieny.
- Zboží je třeba poslat vždy kompletní – nelze poslat jen jeho poškozenou část. Zboží je nutné zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození reklamovaného výrobku během přepravy.
V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEPOSÍLEJTE ZBOŽÍ ZPĚT NA DOBÍRKU! Takto zaslané zboží nebude přijato.
Reklamaci nelze podat telefonicky.
Vrácení zboží
30denní garance vrácení peněz
Zrušení objednávky ze strany kupujícího – odstoupení od smlouvy
Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 30 dní od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení všech níže uvedených podmínek:
- Zboží nesmí být použito
- Zboží musí být kompletní
- Zboží nesmí být žádným způsobem poškozeno
- Zboží musí být odesláno nejpozději 30. kalendářní den po fyzickém převzetí
- Zboží nesmí být zasíláno na dobírku, takováto zásilka nemůže být z naší strany přijata!
Při současném splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám zašleme předem dohodnutým způsobem plnou kupní cenu a to nejpozději do 30 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží.
Postup při vracení zboží
- Informujte nás emailem o Vašem záměru zboží vrátit, urychlíte tím vyřízení věci.
- V případě, že budete požadovat výměnu za jiné zboží, nebo jinou velikost, uveďte to do zprávy, abychom mohli potvrdit rezervaci.
- V případě, že budete požadovat vrácení peněz za zboží poštovní poukázkou a nikoliv převodem na bankovní účet v ČR, cena za tuto službu bude zohledněna do ceny dle platného ceníku České pošty.
- V případě výměny za jiné zboží jsme oprávněni účtovat dopravné.
Zboží je nutné zaslat na adresu uvedenou v potvrzujícím e-mailu.
V žádném případě nezasílejte zboží na dobírku! Nebude přijato a bude odesláno zpět.
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek bohužel nebudeme moci akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno zpět na náklady zasílajícího.